Returul tău de produse

În cazul în care produsele pe care le-ai comandat nu corespund așteptărilor tale sau mărimea nu se potrivește, poți crea aici comanda de retur. Introdu adresa ta de e-mail și numărul facturii tale pentru a înregistra returul. În cazul în care produsul comandat de tine prezintă un defect, nu folosi acest formular, ci te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin e-mail.

 

1. Caută comanda ta
  • Pot returna un produs cu ambalaj desfăcut?

    Da, este posibil, dacă returul se realizează în cele 14 zile de la achiziție. În acest caz, te rugăm să te asiguri că vei returna toate piesele componente ale produsului, în cutia sa originală și că acesta nu este deteriorat în urma manipulării defectuoase. Prin urmare, dacă vom constata că produsul returnat este deteriorat, ne rezervăm dreptul de a diminua valoarea sumei rambursate.
  • Pot returna un produs cu vicii de fabricație?

    Pentru rezolvarea situațiilor de acest fel, te rugăm să ne contactezi la contact.romanai@velux.com. Astfel de cazuri sunt acoperite de garanția produsului.
  • Cum îmi voi primi banii înapoi?

    Vei primi banii prin virament bancar, în contul indicat de tine, în maximum 10 zile lucrătoare de la primirea produselor.
  • Cine plătește costul de transport pentru retur?

    Clientul suportă costul transportului către depozitul VELUX România.
  • Prin ce firmă de curierat pot trimite returul?

    Pentru a returna produsele, poți alege orice firmă de curierat rapid.